• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Jag har fått lån via advisa, ta?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Vad hade du för förutsättningar och vilka fick du
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Det beror ju helt och hållet på vad du var ute efter när du sökte lånet. Samla lån? Sänka räntan? Sänka månadskostnaden? Ingen kan säga om det var bra eller dåligt om du inte skriver vad du har för lån/krediter idag och vad syftet är. Är det lägre ränta än det du har idag? Ja, då är det bra. Har du inga lån idag så är det inte en bra ränta men då handlar det om att du har dålig kreditvärdighet.
 

Rmi

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
2 December 2020
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Det beror ju helt och hållet på vad du var ute efter när du sökte lånet. Samla lån? Sänka räntan? Sänka månadskostnaden? Ingen kan säga om det var bra eller dåligt om du inte skriver vad du har för lån/krediter idag och vad syftet är. Är det lägre ränta än det du har idag? Ja, då är det bra. Har du inga lån idag så är det inte en bra ränta men då handlar det om att du har dålig kreditvärdighet.


Samla lån.

Lendify
90.000:-
2år
12,46% ränta

Har 2 krediter på 45.000 och 45.000 hos pantbanken.

Kreditbetyg 10
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Jaha, det är du. Försök att hålla dig till en tråd så att man lättare kan hänga med.
Som svar på din fråga, nej det är inte en bra ränta. Men sett till ditt kreditbetyg verkar du ju ha legat i en hel del med kreditupplysningarna, därav de höga räntorna. Vad är syftet med lånet?
 

Rmi

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
2 December 2020
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Jaha, det är du. Försök att hålla dig till en tråd så att man lättare kan hänga med.
Som svar på din fråga, nej det är inte en bra ränta. Men sett till ditt kreditbetyg verkar du ju ha legat i en hel del med kreditupplysningarna, därav de höga räntorna. Vad är syftet med lånet?

Jag är ny här på forumet, lär mig fortfarande haha:)

Betala mina lån och sen betala av 8000 i månaden fram till skatteåterbärningen och efter de betala av de sista. Jag inväntar fortfarande svar från ikano bank.

Såg att mitt lån hos credway är räntan 25% helt galet. Så samla alla mina lån är syftet.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jag är ny här på forumet, lär mig fortfarande haha:)

Betala mina lån och sen betala av 8000 i månaden fram till skatteåterbärningen och efter de betala av de sista. Jag inväntar fortfarande svar från ikano bank.

Såg att mitt lån hos credway är räntan 25% helt galet. Så samla alla mina lån är syftet.
Hur många förfrågningar hade du? Krediterna uttnytjade till max med eller?
 

Rmi

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
2 December 2020
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Hur många förfrågningar hade du? Krediterna uttnytjade till max med eller?

Nån tusen lapp ifrån max, hade en till kredit på 15000 men den betalade jag in förra veckan. Jag vet inte vart jag hittar förfrågningar...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp